زیبایی رانندگی

Chopard ساعت Mille Miglia GTS Automatic Chrono California Mille نسخه سی و سوم را معرفی می کند

برای ششمین سال متوالی، Chopard با افتخار به عنوان زمان‌سنج رسمی سی و سومین دوره مسابقات سالانه California Mille که ماه گذشته از 21 تا 25 آوریل برگزار شد، خدمت کرد. California Mille که الهام گرفته از مسابقه جاده‌ای اصلی Mille Miglia ایتالیا از Brescia به رم (که Chopard از سال 1988 حامی جهانی آن بوده است) است، یک سفر 1000 مایلی و چهار روزه از میان زیباترین مقاصد جنوب کالیفرنیا است.

مسابقات سالانه California Mille

این برند سوئیسی برای بزرگداشت این رویداد، ساعت جدید Mille Miglia GTS Automatic Chrono California Mille نسخه سی و سوم را رونمایی کرد. این ساعت دارای گواهی کرونومتر، از جنس Lucent Steel ساخته شده و با اشارات متعدد به رالی افسانه‌ای استقامت ایتالیا که علاقه‌مندان به‌طور مؤثر آن را «La Corsa Pùi Bella del Mondo» یعنی زیباترین مسابقه جهان می‌نامند، همراه است.

این کرونومتر کوکی با گواهی C.O.S.C.  از آلیاژ فولادی اختصاصی Chopard یعنی Lucent Steel ساخته شده و تا 100 متر ضد آب است. این ساعت با قطر 44 میلی‌متر، مجهز به فشاردهنده‌های کرونوگراف قارچ شکل با حکاکی‌های شیاردار و یک تاج دندانه‌دار برای اطمینان از گرفتن خوب و سهولت استفاده است.

 

صفحه نمایش بژ رنگ با درخشش شب‌نما و خطوط مسابقه‌ای سبز و قرمز و لوگوی California Mille دارای بافتی زیبا است که به‌عنوان پس‌زمینه‌ای درخشان برای ثانیه شمار کوچک حلزونی، ساب‌دایال‌های کرونوگراف و پنجره تاریخ در موقعیت ساعت 3 عمل می‌کند.

 

صفحه ساعت توسط یک قاب سبز باریک و کشیده با مقیاس تکی‌متر قاب شده است. درجه‌بندی‌های سفید متضاد آن برای اندازه‌گیری سرعت متوسط ​​از 60 تا 400 کیلومتر در ساعت با استفاده از عقربه کرونوگراف ثانیه شمار کاربرد دارد.

ساعت Mille Miglia GTS Automatic Chrono California Mille

پشت قاب بسته است و حک شده با عبارت "USA Limited Edition 25" (ایالات متحده آمریکا، نسخه محدود 25 عدد) می‌باشد. Mille Miglia GTS Automatic Chrono California Mille نسخه سی و سوم مجهز به یک بند چرم گوساله قهوه‌ای رنگ با آستر لاستیکی است. مطابق با کدهای تعیین شده در زمان راه‌اندازی مجموعه Mille Miglia، آستر آن به شکل آج لاستیک‌های مسابقه‌ای Dunlop دهه 1960 طراحی شده است.

Chopard برند

قیمت این ساعت 9310 دلار تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *